Reparatieverzoeken

Tip: U kunt ook een reparatieverzoek indienen via de Convect app. De instructies hiervoor leest u onder het kopje ‘Mobiele Applicatie’.

In dit menu kunt u reparatieverzoeken aanmaken. Denk hierbij aan een verzoek tot herstel van waterschade of een kapotte lift. Het verzoek dat u hier indient zal automatisch doorgestuurd worden naar uw VvE beheerder. Tevens kunt u de status van uw reparatieverzoek inzien.

Let op: Uw beheerder kan er voor kiezen om het reparatieverzoek (direct) te tonen op de VvE website. Deze kunnen andere eigenaren inzien, inclusief bijlagen. Wees daarom bewust van de inhoud die u toevoegt aan het verzoek.

In het overzicht worden alle reparatieverzoeken getoond die gepubliceerd zijn op de VvE website. Verzoeken die ouder dan één jaar en technisch gereed / financieel afgehandeld zijn of geannuleerde reparatieverzoeken worden hier niet meer getoond.

Om een reparatieverzoek via de VvE website aan te maken moet u de volgende stappen uitvoeren:

  1. Open het menu ‘Reparatieverzoeken’

  2. Klik op ‘+ Een reparatieverzoek indienen’

  3. U komt nu op het scherm terecht zoals hij wordt weergegeven in onderstaande afbeelding:

Figuur 7: Scherm nieuw reparatieverzoek indienen.

Via dit scherm kunt u het reparatieverzoek indienen.

  1. Kies de locatie voor het reparatieverzoek.

    1. Bestuursleden kunnen reparatieverzoeken indienen voor alle indexen in de VvE.

  2. Selecteer het type reparatieverzoek. Over het algemeen wordt hier ‘Algemeen’ ingevuld.

  3. Geef de prioriteit van uw verzoek aan.

  4. Vul het onderwerp in.

  5. Vul bij ‘Toelichting’ een duidelijk beschrijving in waar het verzoek over gaat.

  6. Klik nu op Opslaan. Uw verzoek wordt automatisch naar uw beheer verstuurd.

Om terug te keren naar de VvE website klikt u rechtsboven in de pagina op uw naam en vervolgens op ‘Naar verenigingspagina’.