Declaratie indienen via de app

Om een declaratie in te dienen opent u de app en navigeert u naar het menu ‘Nieuw’ onderaan het scherm. Daar kiest u de optie ‘Declaratie’. Deze optie is alleen zichtbaar als uw VvE-beheerder u hiervoor de juiste rechten heeft gegeven.

Als u alleen de optie ‘Reparatieverzoek’ ziet, betekent dit dat u nog geen rechten heeft om declaraties in te dienen. U kunt deze rechten aanvragen via uw VvE-bestuur. Het bestuur kan vervolgens het verzoek doorgeven aan de VvE-beheerder.

IMG_1005.png

Wanneer u een declaratie indient, opent de app automatisch een formulier waarin u de benodigde gegevens kunt invullen. Zodra alle informatie correct is ingevuld, kunt u de declaratie versturen. Deze wordt vervolgens doorgestuurd naar uw VvE-beheerder. De status van uw declaratie kunt u op elk moment volgen via de overzichten in het menu ‘Dashboard'.

De volgende bestandstypen kunnen gebruikt worden om een declaratie in te dienen: .PDF, .JPG, .JPEG & .PNG

Let op! De betalingstermijn die zichtbaar is bij de declaratie is pas van toepassing zodra uw beheerder de declaratie heeft verwerkt. Daardoor kan het langer duren dan gedacht.

Screenshot_2024-12-09-11-41-32-66_a190a1dca16b716aff380932ba06e50a.jpg